Klantenservice
1 Veelgestelde vragen
1.1 Zijn alle producten op de website terug te vinden in de winkel?

Ja hoor, en veel meer dan dat. Onze winkel te Zemst beschikt een groot assortiment. 

1.2 Kunt u aan andere producten geraken die niet op de website staan?

Ja hoor, stuur ons gerust een mail naar hello@pinart.be en we zoeken graag naar uw lievelingsdrank.

1.3 Wat als ik een gekurkte fles heb?

Het is erg jammer dat het gebeurt, maar 2% to 4% per pallet kan nog steeds gekurkt zijn. Geen nood dus. Neem eerst contact op met ons (tel.: 015/20.75.85 of mail klantendienst@pinart.be). We ruilen tot 6 maanden na aankoop heel graag jouw gekurkte fles. 

1.4 Ik heb meerdere flessen van een product gekocht, maar het is niet mijn smaak.

Dat kan altijd gebeuren. Breng gerust de andere flessen terug en je kan deze inruilen voor een ander product in de winkel. Let er wel op dat de flessen ongeopend en onbeschadigd zijn. 

1.5 Hoeveel wijn moet ik voorzien voor een feestje?

Als wij een feestje houden dan voorzien wij ongeveer een halve fles wijn (37,5 cl) per persoon, wetende dat er nog andere dranken geserveerd worden. Voor het geval, voorzien wij altijd extra flessen.Zo hoef je je niet te schamen als opa wat teveel opheeft :)

Heb je nog flessen over? Breng de overschot gerust (max 25% van de totale aankoop) terug in de originele verpakking en onbeschadigd. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »