Klantenservice
1 Veelgestelde vragen
1.1 Zijn alle producten op de website terug te vinden in de winkel?

Ja hoor, en veel meer dan dat. Onze winkels te Zemst en Tremelo beschikken over een groot assortiment. We hebben een database van meer dan 4.000 referenties waar we aan kunnen geraken. Staat jouw fles niet op de website of in onze winkel... laat ons dan even voor jou opzoeken waar we jouw lievelingsdrank kunnen terugvinden. 

1.2 Kunt u aan andere producten geraken die niet op de website staan?

Pin'Art kan aan meer dan 4.000 referenties geraken. Het is niet altijd gezegd dat het eenvoudig is om jouw fles te vinden, maar we nemen wel de tijd en moeite om het op te zoeken. Stuur dus gerust jouw wens naar hello@pinart.be samen met een foto (indien mogelijk) van jouw lievelingsfles. 

1.3 Wat als ik een gekurkte fles heb?

Het is erg jammer dat het gebeurt, maar 2% to 4% per pallet kan nog steeds gekurkt zijn. Geen nood dus. Neem eerst contact op met ons (tel.: 015/20.75.85 of mail klantendienst@pinart.be). We ruilen tot 6 maanden na aankoop heel graag jouw gekurkte fles. 

1.4 Ik heb meerdere flessen van een product gekocht, maar het is niet mijn smaak.

Dat kan altijd gebeuren. Breng gerust de andere flessen terug en je kan deze inruilen voor een ander product in de winkel. Let er wel op dat de flessen ongeopend en onbeschadigd zijn. 

1.5 Hoeveel wijn moet ik voorzien voor een feestje?

Als wij een feestje houden dan voorzien wij ongeveer een halve fles wijn (37,5 cl) per persoon, wetende dat er nog andere dranken geserveerd worden. Voor het geval, voorzien wij altijd extra flessen.Zo hoef je je niet te schamen als opa wat teveel opheeft :)

Heb je nog flessen over? Breng de overschot gerust (max 25% van de totale aankoop) terug in de originele verpakking en onbeschadigd. 

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »