Gratis verzending vanaf €35
1 jaar kurkgarantie
Volgende dag verzending
Groot assortiment
Klantenservice
1 Veelgestelde vragen
1.1 Kan ik op de hoogte gebracht worden van een product uit voorraad

Yes. Wanneer een product uit voorraad is zie je een rode banner bovenaan de pagina. Door hierop te klikken kan je nu je e-mailadres ingeven en van zodra een product weer in voorraad is, krijg je automatisch een mailtje. 

 

 

 

1.2 Hoe gebruik ik een kortingcode?

Wanneer je op de winkelkar klikt zie je onderstaand scherm. Kopieer en plak de kortingscode zoals in de afbeelding aangeduid:

 

1.3 Kan ik mijn cadeaubon innen via de website?

Jammer genoeg niet. Het systeem laat dit niet toe. Wil je graag je cadeaubon gebruiken voor een online bestelling, contacteer ons dan even via [email protected]

 

1.4 Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor een levering rekenen we 7,95 EUR. Vanaf 35 EUR leveren wij gratis in heel België. Meer weten over verzenden en retourneren? Klik hier

 

1.5 Ik heb een gekurkte fles. Kan ik deze retourneren?

Uiteraard. We vinden het al jammer dat u de pech had om een gekurkte fles te openen. Onze garantiebeleid geeft jou de mogelijkheid om binnen het jaar van aankoop een fles te retourneren en een andere in de plaats te krijgen. Stuur ons een mailtje naar [email protected] en we zorgen voor opvolging. 

 

1.6 Ik bestel liever telefonisch. Kan dit?

Uiteraard mag je ons elke werkdag bellen met jouw wensen. We zijn er om jou te helpen. Je kan ons bereiken van maandag t.e.m. vrijdag bereiken tussen 10:00 en 18:00 en zaterdag tussen 10:00 en 15:00 op het nummer 015/20.75.85.

 

1.7 Kunnen jullie aan een bepaalde product geraken dat niet beschikbaar is op de webshop?

De kans is klein, maar we zeggen altijd "wie niet probeert, krijgt niets". Stuur ons gewoon een foto of zo veel mogelijk informatie over de wijn door en we gaan op zoek naar jouw favoriete fles. Stuur ons een e-mail naar [email protected].

 

1.8 Ik kan mijn favoriete product niet terugvinden op de site.

Indien je een bepaald product reeds gekocht hebt, en je ziet het niet staan op de site, dan is de kans groot dat de voorraad op is. Sommige producten blijven gewoon online staan, zelfs al is de voorraad op. In het geval je wilt bijbestellen, bel ons even of stuur ons een mailtje naar [email protected] Wij zorgen voor de rest.

 

1.9 Wat is een Loyalty account?

Bij PinArt hebben we besloten om mensen een bonus te geven bij elke aankoop die ze maken zonder kortingen. Zo wordt er elke keer je online iets koopt, 3% van het totaal weggeschreven op jouw PinArt spaarrekening. Vanaf dat je  25 EUR of meer gespaard hebt, kan je dit bedrag gebruiken bij een aankoop van eender welk product op de website. Meer info over Loyalty vind je hier.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »