Verzenden, afhalen en retourneren

Inhoud

  1. Verzenden
    1. Eigen pakketdienst
    2. BPost
  2. Afhalen in de winkel
  3. Retours
    1. Gekurkt
    2. De smaak staat me niet aan
  4. Herroepingsrecht 

 

1. Verzenden

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen op de website zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten voor België bedragen :

  • €6,95 voor bestellingen onder de €60,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf €60,-

Voor Nederland en Duitsland

  • €9,95 voor bestellingen onder de €125,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf €125,-

Levering verloopt via één van de twee onderstaande mogelijkheden. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

 

1.1 Eigen pakketdienst omgeving Mechelen

Wanneer u binnen een straal van 10 minuten omtrek Mechelen woont, zorgen we ervoor dat uw bestelling door ons persoonlijk wordt geleverd. Wanneer u een bestelling plaatst voor 17:00, wordt uw bestelling, in de mate van het mogelijke, de volgende werkdag geleverd. Indien u niet thuis bent, bellen we bij de buren. Indien de buren niet reageren, zullen we uw bestelling klaarzetten in de winkel voor afhaling. U wordt hiervan op de hoogte gebracht. 

-----

 

1.2 Levering met pakjesdienst

Bpost heeft zich meermaals als trouwe partner bewezen in het veilig en correct leveren van onze pakketten. De flessen worden in speciale transportdozen ingepakt en worden, indien nodig, verder afgevuld met recycleerbare opvulchips. Van het ogenblik wij het pakket bij BPost afzetten, ontvangt u een track & trace code om uw pakket op te volgen. Het kan zijn dat de omvang van uw bestelling zo groot is dat we het in meerdere pakketten moeten inpakken. U ontvangt voor elk afzonderlijk pakket een track & trace code. 

Indien u niet thuis bent, ontvangt u een afwezigheidsbericht van BPost. U hebt 14 dagen de tijd om uw bestelling af te halen in het aangeduide postkantoor. 

U kunt ook kiezen om uw pakket te laten afleveren in een postpunt of postkantoor. 

 

Voor Nederland en Duitsland zal de afhandeling gebeuren door de plaatselijke transporteurs. Bij afwezigheid wordt het pakket geretourneerd naar afzender. 

-----

 

2. Afhalen in de winkel

Liever zelf even langskomen in de winkel? U bent van harte welkom. Van zodra uw bestelling klaarstaat, ontvangt u van ons een bericht per e-mail dat u uw bestelling kunt afhalen tijdens de openingsuren. De openingsuren vind u op deze pagina.

-----

 

3. Retours

Retours zijn helemaal gratis bij Pin'Art. Hieronder meer uitleg over ons retourbeleid. 

 

1. Het product is van slechte kwaliteit (gekurkt)

Indien u een fles hebt die gekurkt is, kan u deze gratis retourneren. U krijgt hiervoor 1 jaar garantie. U stuurt hiervoor een e-mail naar [email protected] en vermeld er de naam van de fles en het ordernummer wanneer u deze fles besteld hebt. Na het ontvangen van uw bericht, nemen we telefonisch contact met u op om het verdere verloop te bespreken. 

Wanneer u een fles terugstuurt, zorg er dan voor dat de fles goed afgesloten en goed verpakt is voor verzending met de post. U krijgt van ons een retourticket toegestuurd, dat u goed zichtbaar kleeft op de doos. Eens wij een kwaliteitscheck gedaan hebben, sturen wij u een nieuwe fles zonder extra kosten op. 

------

 

2. De smaak staat mij niet aan

U hebt meerdere flessen van 1 soort gekocht, maar na het openen en proeven van de eerste fles besluit u dat de smaak u niet ligt. U kunt de ongeopende flessen gratis retourneren binnen de 60 dagen na aankoop. Ga hiervoor naar uw profiel > bestellingen en kies de betreffende bestelling waar u de flessen uit besteld heeft.

Kies onderaan de pagina op "Artikelen retourneren". Wij zorgen voor een retourticket, dat we u per e-mail opsturen. Hergebruik de originele verzenddoos, zodat de flessen veilig terugkomen. Van zodra de flessen in perfecte staat terug bij ons zijn, storten we het bedrag terug van de geretourneerde artikelen. 

------

 

4. Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. De consument is verantwoordelijk voor een veilige retournering van de goederen.

Zoals u leest kunt u rekenen op een transparante en stipte opvolging van uw verzendingen, ophalingen en retours. Wij geloven in een sterke klantbeleving, zonder al te veel poespas. Gewoon correct en direct! 

* We'll never share your email with anyone else.
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »